Tatuering

Min katts tatuering godkänns inte av formuläret. Min katt har en tatuering som börjar på en bokstav och följs av 4 siffror. Men formuläret vill inte godta det.

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Det borde fungera, du har inte lagt in något mellanslag?
  • Min hunds tatuering godkänns inte av formuläret. Min hund har en tatuering som börjar på 3 bokstäver och följs av 4 siffror. Men formuläret vill inte godta det.
  • Hej Natalya!

    Det borde fungera att registrera in detta, du har inte lagt in något mellanslag?
    Vissa webbläsare hänger inte med i e-tjänsterna, testa gärna att använda någon av de två vi rekommenderar: Chrome eller Firefox.

    Sara Kundtjänst
  • Hej Sara!
    Tack så mycket för ditt snabba svar.
    Jag hade skrivit utan mellanslag och i Chrome. (Du kan själv se i bifogad skärmdump). Men ändå fungerar inte det. 🤔
    Vet inte vad ska jag göra.
    Med vänliga hälsningarNatalya
  • Hej Natalya!

    Det kan vara så att tatueringen är för lång. Det kan vara max 6 tecken. Det du kan göra är att registrera med bara chipnumret och sedan mejla till djurregister@jordbruksverket.se  och berätta att din katt har en tatuering med fler än sex tecken, ange både chipnummer och tatueringen så löser vi detta i efterhand.
    Maria Kundtjänst
  • Tack så jättemycket, jag ska göra så som du skriver.

    Med vänliga hälsningar
    Natalya