Stöd för översvämmad mark

I vårt område är det fortfarande stora arealer som är översvämmade, mycket tveksamt om det går att genomföra ett vårbruk. Förlorad skörd och andra kostnader gör ekonomin väldigt besvärlig. Om det också innebär att ersättningarna uteblir så är det katastrof. Hur kan man få undantag vid sådana här miljökatastrofer ??
Magnus Ekblad

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Tack för att du har kontaktat oss. Jag har skickat din fråga vidare till berörd enhet och återkommer till dig så snart jag kan.
    Anna Kundtjänst
  • Hej igen!

    Det tar tyvärr lite längre tid att svara dig. Jag återkommer så snart jag har ett svar på din fråga.
    Anna Kundtjänst