Hur vet jag om skogsundantaget gäller mig?

Hur vet jag om skogsundantaget gäller mig och min åker då det är extremt svårt att veta vart de röda/vita är placerat på kartan mer exakt då vägar samhällen m.m. inte finns utsatta?

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Tack för att du kontaktar oss.
    Om du är inne i SAM-internet och går till fliken ”karta och skiften” kan du klicka på knappen block i den vita borden över kartan och välja alternativet ”visa blockinformation”. Därefter klickar du på ett block. Då kommer det upp en ruta med information om blocket, bland annat information om blocket ligger i ett skogsundantag.

    Svaret kommer från länsstyrelsen.
    Maria Kundtjänst