Shapefil till digital karta

Söker underlag till en översiktskarta som ska tillverkas med qgis
Johan höglund

Kommentarer

  • Hej Johan!

    De nedladdningsbara data vi har finns under öppna data på denna sida, hittar du inte det du söker kan du mejla till mejladressen som finns på sidan.
    Roger Kundtjänst
  • Hittar inte den/de filer jag söker. Kan ni skicka en direktlänk?
    Johan höglund
  • Hej Johan!

    Jag kollar vidare på detta och återkommer till dig så snart jag kan.
    Anna Kundtjänst
  • Hej igen!

    Det tar tyvärr lite längre tid att svara dig. Jag återkommer så snart jag har ett svar på din fråga.
    Anna Kundtjänst