Saknar uppgift om tatuering på 15årig katt köpt från Djurskyddet 2022. Kommer inte vidare.

Jag har inga uppgifter om tatuering på min katt. Hon är IDmärkt och chippad.
Har fyllt i uppgifter men för att komma vidare kräver man ett tatueringsnummer vilket jag saknar.

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Det ska räcka med att du endast fyller i chipnumret. Kommer du inte vidare så testa att logga ut, stäng ner webbläsaren och gör om registreringen på nytt.