Registrering i kattregistret

Efter jag registrerat min katt tryckte jag på nästa och då kom registrera en ny katt upp igen. Har ingen mer katt och jag kom inte vidare??????
Är min katt registrerad nu? När och hur ska jag betala?

//Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Tack för att du kontaktar oss. Katten blir inte registrera förrän sista steget (betalning) är slutfört. Nedanför knappen med att registrera en till katt finns en knapp som det står nästa på. Scrolla nedåt på sidan så hittar du den när du kommit så långt. Sedan får du fylla i dina kontaktuppgifter och sedan betala.
    Maria Kundtjänst