Registrering av katter

Hej, jag har 2 katter som är 11 månader gamla och dom är ej registrerade eller chippade. Hur gör man om man vill registrera dem? Kommer det fortfarande gå att göra det?
Viann

Kommentarer

  • Hej Viann!

    Tack för att du kontaktar oss. Du behöver först chipmärka dem innan du kan registrera dem hos oss. Det går jättebra att registrera dem även om de är över 4 månader.
    Maria Kundtjänst