Registrering av katt

Hej! Min katt har redan en tatuering, men jag funderar på att chippa henne också. Kan jag registrera henne med tatueringens nummer, för att senare ändra i informationen så hon står under ett chipnummer?

Kommentarer

  • Hej Karolina!

    Ja, det kan du göra. Man kan ange både chipnummer och tatuerings-ID om den hunnit få både ock till andra januari. Annars får du återkomma med chipnumret när den blivit chippad.
    Maria Kundtjänst