Registrera katt

Hej! Jag har försökt registrera min katt hos er ett flertalet gånger. Så fort jag fyllt i allt och kommer till sidan ”kontrollera uppgifter” kommer det aldrig upp några uppgifter och jag kommer inte vidare. Hur ska jag gå till väga?
Astrid Ekholm

Kommentarer

  • Hej Astrid

    När sidan "kontrollera uppgifter" visas är det någon uppgift som saknas eller är felaktigt ifyllt.
    Felmeddelandet ska synas med röd text i det fält där det behöver korrigeras.

    Det du kan pröva är att rensa cookies och/eller byta webbläsare och se om det fungerar bättre då.

    Om du inte löser det kan det vara enklare att du ringer oss på 0771-223 223 så kan någon av mina kollegor titta på det tillsammans med dig.
    Lotta Kundtjänst