Odla hampa

Jag har lämnat in sam ansökan tidigare i år.
Funderar nu på att provodla hampa på 0,1 hektar. Kan jag ändra min ansökan nu, eller är det för sent?
På er webbplats står det att det ska vara anmält 11 april men det mesta vad gäller grödor brukar ju gå att ändra fram till juni. Gäller det även för hampa?
Mvh Martin
Martin Jentzen

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Du behöver vända dig till din Länsstyrelse. De är handläggande myndighet av jordbrukarstöden och kan hjälpa dig med din ansökan.

    Sara Kundtjänst