Nötkreatur stöd

Man ska ange produktionsplats nummer när man ansöker om nötkreaturstöd. Måste den sökande av stödet stå för produktionsplatsen eller kan en annan person stå för de?

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Tack för att du kontaktar oss. Det här är en fråga bäst att ställa till Länsstyrelsen som handlägger och beslutar om nötkreatursstödet. Så kolla med din länsstyrelse.
    Maria Kundtjänst