logotype

hejsan
är det ok att ett leaderområde sätter som villkor att i kommunikation ska utöver EU:s logga, också leaderområdets EGEN logga användas?
anna frestadius

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Logotyp för lokalt ledd utveckling:

    Inom lokalt ledd utveckling kan du söka stöd från följande fyra fonder:
    • Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling (landsbygdsfonden)
    • Europeiska regionala utvecklingsfonden
    • Europeiska socialfonden
    • Europeiska havs- och fiskerifonden
    Kontakta ditt leaderkontor för att få veta vilken fond ditt projekt tillhör. Om det är ett leaderprojekt ska även leaderlogotypen finnas med bredvid EU-logotypen.

    Roger Kundtjänst