Krokodilväska

Hej!
Min mamma har för många år sedan fått en krokodilväska som hon nu vill sälja. Jag läste i ett annat svar att man måste ansöka om Citestillstånd och att man måste veta vilken sort det är. Hur kan man ta reda på det? Det står på er sida angående krokodiler att de är b-listade och att b-listan finns i bilaga B, men den kan jag inte hitta.
Vänliga hälsningar,
Monika Ivarsson

Kommentarer

  • Hej Monika!

    Tack för att du kontaktar oss. Man får titta i EUs artlista och se på det vetenskapliga namnet om den är a- eller b-listad.
    Maria Kundtjänst