Krisstödet

Hej.
På er hemsida och på länsstyrelsens hemsida så att det att handjur över ett är är berättigade till krisstödet. På bolagsverkets sida så är det dock bara slaktade handjur över ett år som man får räkna med i stödet alltså inte de som levde under 2021. Jag ringde då handläggarna på länsstyrelsen och de hävdar att det bara är handjur över ett år som slaktats som kan räknas med i stödet. Vad gäller egentligen?Med vänlig hälsning,/Vanja

Kommentarer

  • Hej Vanja!

    Jag måste be dig att du vänder dig till den länsstyrelse som kommer att handlägga din ansökan.

    Sara Kundtjänst