Kontroller jordbrukarstöd 2023

Kommer det ske några fysiska kontroller under 2023, eller är det bara den där satelliten?

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Ja det kommer fortfarande att göras vanliga fysiska kontroller framöver.

    Sara Kundtjänst
  • Kommer de att ske i samma omfattning?
  • Hej!

    Tanken och förhoppningen är att de fysiska kontrollerna ska kunna minskas, men exakt hur det blir får tiden utvisa.

    Det är bäst att ta dessa kontroll-frågor direkt med berörd Länsstyrelse då det är de som utför dessa kontroller.

    Sara Kundtjänst
  • Hej
    Haft kontroll på 2 skiften (block) när får jag besked om resultatet.
    Kontrollen var början av oktober
    Gunilla Franzen
  • Hej Gunilla!

    Om det var länsstyrelsen som gjorde en kontroll hos dig behöver du ta kontakt med din länsstyrelse.
    Sara Kundtjänst
  • Det var jordbruksverket som ringde och meddelade att skulle komma och kontrollera 2st områden
    Mvh Gunilla
    Gunilla Franzen
  • Hej igen Gunilla!

    Då förstår jag. Ring till oss på telefon 0771-223 223. Be att få bli kopplad till vår blocksupport, så får de kolla vidare på ditt ärende.
    Sara Kundtjänst