Kolinlagring - område 13?

Hej, jag undrar om det finns en lista över församlingar/regioner om ligger i stödområde 13 där man kan söka ersättning för mellangröda (kolinlagring). Kartan på er webbplats är för dålig och i listan syns bara område 1-12.

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Nej det finns ingen sådan lista för område 13.

    Listan över de stödområdena togs fram för visa inom vilka områden man måste ha mark för att kunna söka kompensationsstöd och det nationella stödet. All mark som inte ger rätt till något av dessa stöd tillhör område 13. Alltså får man läsa listan över stödområde 1-12 så att om den eller de församlingar man har mark inom inte nämns i listan tillhör marken område 13.

    Svaret kommer från stödregelenheten.
    Sara Kundtjänst