Katt- och hundregistret

Jag arbetar med marknadsföringstrategi. Jag håller på att sammanställa statistik åt en kund, och jag undrar i hur hög grad ni bedömer att följsamheten att registera sin hund och katt i era register är?
Magnus Teander

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Vi skickade din fråga vidare till vår djurregisterenhet som nu svarar att de inte har gjort några analyser eller undersökningar om detta och därför tyvärr inte kan svara på frågan.
    Anna Kundtjänst