jordbrukstöd

Har en bit raps dör ca10% har gått bort under vintern.
Måste jag så något annat där rapsen gått bort?
Med vänliga hälsningar Uffe
Ulf Wallin

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Du måste inte så in någon annan gröda utan kan rita ett skifte för ytan utan raps och sätta grödkod 60 (träda).

    Om ytan utan raps är alldeles för liten för att rimligtvis rita in ett skifte, behöver du inte göra något i SAM Internet såvida du inte senare under säsongen i brev om uppföljning av jordbruksmark, uppmanas att ändra i din ansökan.

    Svaret kommer från länsstyrelsen
    Anna Kundtjänst