Informationsmaterial på andra språk

Hej
Undrar om det finns mtr på andra språk för människor som kommer från andra länder och som inte gärna kastrerar sina katter. Beroende vartifrån man kommer.

Henriette

Kommentarer

  • Hej Henriette!

    Vi har viss information på våra engelska sidor men inte just avsnitten om skötsel av katter. Däremot så finns det ju enkla översättningsverktyg i webbläsarna så går att använda.
    Lena