Hvalp til Bornholm via Sverige

Vi skal til Bornholm i august måned og har muligvis lige fået en hundehvalp, den vil på tidspunktet være 8-9 uger gammel.
Vi har færgebillet til ystad- Rønne færgen .
Er det muligt at få en dispensation for at køre igennem Sverige, hvis ikke vi tager hvalpen ud af bilen?
Vi har andre hunde med som selvfølgelig opfylder kravene for rabies vaccinen.
Mvh. Rikke Andersen
Rikke Andersen

Kommentarer

  • Hej Rikke!

    Det finns ingen dispens för att resa till Sverige med en hund som inte är vaccinerad mot rabies.
    Frida Kundtjänst