Honung

Jag skulle vilja veta om jag kan hämta honung från Iran till sverige? Ja skulle också vilja veta om det är tillåtet att hämta te, kaffe respektive svart vitlök till sverige? Tacksam för svaret.
Ali

Kommentarer

  • Hej Ali!

    Ska produkterna användas för privat eller kommersiellt bruk?

    Sara Kundtjänst
  • Hej Sara, honungen skall användas för privat bruk.
    Ali
  • Skulle även vilja veta om det är OK att föra kaffe, te, grönt te respektive svart vitlök till sverige och det skall naturligtvis användas för privat bruk.
    Ali
  • Hej Ali!

    Du får ta in max 2 kg honung. Kaffe och te går bra. Vitlök går bra så länge den inte är färsk.
    Maria Kundtjänst