Hittar inte min katt i register

Hej, jag är ägare till en katt och har registrerat och chiperat den 20220707.
Registrerat.nr./ID -märkn.nr. 752098102037130. Jag har betalat avgift för registrering. Idag när loggar in på min sida hos Jordbruksverket hittar jag inte min katt. Vad är felet?
Surkho Tapchaev

Kommentarer

  • Hej Surkho!

    Din katt har aldrig varit registrerad i vårt register men jag kan hitta den i ett av de frivilla kattregistren så det verkar som att det är där som du kan ha registrerat den.

    Här registrerar du den i vårt register Kattregistret.
    Sara Kundtjänst