Hästregister

Jag kan inte hitta mina hästar registrerade på min anläggning.
Vet att de ska va det..
måste jag lägga in dom igen?

Hampus

Kommentarer

  • Hej Hampus

    Vi har sett att en del kunder missar sista steget i registreringen när de lägger in hästar på anläggningen. Det är lite otydligt att man måste trycka på granska/skicka in flera gånger.

    Så om du söker på din anläggning och det inte finns några hästar där så blir det tyvärr så att du får lägga in dem igen.
    Lotta Kundtjänst