Har besiktning men saknar intyg

Hejsan, Jag har besiktning av transportmedel men inget intyg. Kan ni hjälpa mig med det? Registreringsnummer JBM671. Tidigare ägd av Caroline Kamensky men ägs nu av Stockholm Studiohem AB org.nr: 556898-5732
Jag kan skicka över besiktningsunderlaget per e-mail.

Vi åker till Norge på tisdag den 30 april.

Bästa hälsningar,
Tessan

Therese Forslund

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Vi har inte tillgång till Länsstyrelsens dokument, det är alltså Länsstyrelsen som du måste kontaktas om underlag fattas.

    Om fordonet ska registreras på ett transportörstillstånd så ska besiktningsprotokollet och intyget från Länsstyrelsen bifogas i en ansökan till oss via E-tjänsten Ansökan transportörstillstånd - djur i ekonomisk verksamhet - Jordbruksverket.se. Även om fordonet ska läggas till på ett redan befintligt tillstånd så ska ansökan och underlagen skickas in.

    Sara Kundtjänst