handväska i ormskinne inhandlad 1985 i Thailand

Jag vill inte ha den längre och vill sälja den vilket intyg behöver jag då?? För när jag köpte den behövdes inge speciellt papper i tullen  hittar inte på er sida rörande ormskinn

tack för ert svar
hälsningar echi åberg

echi åberg

Kommentarer

  • Hej Echi!

    För att kunna sälja väskan behöver du ta reda på från vilken art skinnet kommer från och om den arten är CITES-listad eftersom att du kan behöva CITES-intyg. Du kan läsa mer om CITES-intyg på vår webbplats.
    Frida Kundtjänst