Datum för gödselanalys?

I SAM-ansökan ska vi fylla i datum för gödselanalysen. Är det viktigt att datumet är det exakt samma som står på analysen? SAM-ansökan kan ju skickas in nu, men analysen fixas nu i vår i samband med omrörning av brunn. Ska vi vänta med att fylla i datumet eller kan vi ange ett annat datum för att slippa göra ändringar i ansökan för en sådan sak?
Pernilla Sjögren

Kommentarer

  • Hej Pernilla!

    Gödselanalysen ska finnas tillgänglig för kontroll senast 17 juni 2024 och får inte vara äldre än 1 år.
    Komplettera din ansökan med rätt datum i vår.

    Svaret kommer från Länsstyrelsen.
    Marie Kundtjänst