Går det att vara 2 st som står för anläggningen?

Hur går jag tillväga för att registrera mer än en person på en anläggning. Bägge ska kunna ha tillgång till CDB-registret
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Det går bara att ha en person som aktör på en anläggning. Men den som är aktör kan dela ut fullmakt för andra som ska kunna hjälpa till att till exempel registrera genom CDB-internet.

    Fullmakt kan en privatperson dela ut digitalt genom Mina sidor eller använda sig av fullmaktsblanketten.

    Sara Kundtjänst