Förvildade kaniner i Norrköping !

Kaniner  som fått ungar springer omkring vid fotbollsplanen Bollspelaren  Ingelstagatan i Norrköping. Vart vänder man sig för att anmäla detta. ? Folk har tydligen sett ett par kaniner där i nåt  år .  Verkar föröka sig nu. Inte bra .
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Det är ingen fråga som Jordbruksverket hanterar men börja med kommunen, jag tror det är de som hanterar frågan.
    Roger Kundtjänst
  • Tack för snabbt svar/Anna
    Anna