foderanalys

Om jag har skickat in min foderanalys i februari 2023 alltså före 1 nov 2023 på det foder som jag givit mina djur under den period som ansökan gäller alltså 2023. Är det godkänt enligt villkoren eller behöver jag skicka in ett till för att uppfylla årets villkor?
Villkor enligt SJV:s hemsida "Du ska senast den 1 nov det år som din ansökan gäller göra en foderanalys och visa att du haft kostnader för den".
Åsa Ström

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Ja det är i sin ordning. Villkoret är att det görs en analys ansökningsåret och då senast den 1 november.

    Sara Kundtjänst