Faktura för registrerad anläggning

Jag får faktura för registrerad anläggning trots att jag ej har någon registrerad anläggning. Vad ska jag göra?
Maja Simonsson

Kommentarer

  • Hej Maja!

    Tack för din fråga. Om du har haft en registrerad anläggning under 2023 så behöver du betala fakturan då den avser en årsavgift för 2023. Om du har upphört med anläggningen under 2023 och uppgett detta så kommer du i framtiden inte att få fler fakturor. Du behöver alltså betala fakturan.
    Jakob Kundtjänst