Fågelinfluensa

Har restriktioner för höns upphävds i fråga om fågelinfluensa? Kan man släppa ut höns igen?
Ruth Doppstadt

Kommentarer

  • Hej Ruth

    Vi har pågående utbrott av fågelinfluensa och vi har fortsatt hög risk i delar av Sverige.
    Det innebär att bor du i dessa delar av landet finns fortfarande restriktioner.
    Det bästa är att du prenumererar på sidan om fågelinfluensa. Då får du mejl när uppgifter uppdateras.

    Fågelinfluensa - smittläge
    Lotta Kundtjänst