Fågelinfluensa

Fågelinfluensa vad gäller Kalmar län
Sten

Kommentarer

  • Hej Sten

    Just nu är det högriskområden i stora delar av Kalmar län.
    Du kan se på nedanstående sida vilka delar det gäller:
    Högriskområden per län

    Det vi ser nu är att vi troligen kommer ta bort högriskområdena i närtid eftersom smittläget ser bättre ut.

    Så mitt tips är att du prenumererar på sidan Aktuellt om fågelinfluensa.
    Då får du ett mejl när vi uppdaterar informationen på sidan, till exempel när vi tar bort högriskområdena.

    Prenumerera på aktuellt om fågelinfluensa

    Lotta Kundtjänst