Dubbla fakturor

Jag har fått dubbla fakturor för anläggning.
I min inloggning finns inte nummer  SE 306104, jag har bara en anläggning.
Ingrid

Kommentarer

  • Hej Ingrid!

    Tack för att du kontaktat oss.

    Fakturan gäller avgiften för de anläggningar du haft registrerade i vårt anläggningsregister under 2023. Jag ser att din anläggning, SE-nummer 306104, upphörde 2023-02-14.

    Då din anläggning har varit aktiv en del av år 2023 så behöver du betala fakturan som du nu fått. Inga fler anläggningsfakturor kommer att skickas ut till dig angående SE-nummer 306104.
    Emma Kundtjänst