Digitalt möte 20 november

Hej!

Det går inte att anmäla sig till det digitala informationsmötet som jordbruksverket ger den 20 november. Det har varken kommit en bekräftelse via e-post eller en zoom-länk. Nu borde ju mötet ha börjat så det är för sent. Jag har provat via olika webb-läsare men fungerar inte via någon.

Mvh Christina
Kristina Bark

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Vi är medvetna om att det var problem men vi vet fortfarande inte vad det berodde på att bekräftelsemejlet inte kom fram.

    Svaret kommer från Kommunikationsenheten.
    Lena
  • Hej Lena,

    Efter att mötet väl hade börjat kom det två bekräftelser med länken men man missade ju den första delen av mötet.

    Mvh Christina
    Kristina Bark
  • Hej Kristina!

    Vi hade tekniska problem som gjorde att länken till mötet kom för sent. Vi har dock inte spelat in mötet utan hänvisar till det möte som hölls i Norberg och som spelades in: https://www.youtube.com/watch?v=41EDiOzAqNg

    Detta möte innehåller samma information som det digitala i måndags
    Maria Kundtjänst
  • Hej Maria!

    Tack!

    Vänliga hälsningar,
    Christina
    Kristina Bark