Chipmärkt katt

Jag har hittat en död katt som är chippad men inte registrerad. Kan det vara så att det tar några dagar innan katten blir registrerad?
Ida Holm

Kommentarer

  • Hej Ida!

    Tack för att du kontaktar oss. Om man registrerar den online blir den oftast registrerad direkt, men skickar man på blankett kan det ta några dagar. Även om katten är chippad betyder inte det att den blir registrerad eftersom det är ägaren själv som måste göra det.
    Maria Kundtjänst