Blankett om timberäkning för projektstöd

Hej!
Vi ska lämna in löneberäkning för projektstöd och brukar använda er blankett för det. men hur gör man när man har en som endast jobbar på timmar? Vad ska man skicka in då?

MVH Jenny Pålsson, Länsstyrelsen i Jämtlands län
Jenny Pålsson

Kommentarer

  • Hej Jenny!

    Tack för att du kontaktar oss. Är det den här blanketten?
    Maria Kundtjänst
  • Hej!

    Nej, min fråga var: hur gör man när man har en som endast jobbar på timmar? Vad ska man skicka in då?
    Jenny Pålsson
  • Hej igen!

    Jag kollar upp det med enheten som handlägger projektstöd och återkommer när jag har ett svar.
    Maria Kundtjänst
  • Hej igen!

    Det tar tyvärr lite längre tid att svara dig. Jag återkommer så snart jag har ett svar på din fråga.
    Maria Kundtjänst
  • Hej!
    Ni kan släppa frågan, vi har löst det själva.

    MVH Jenny
    Jenny Pålsson
  • Hej Jenny!

    Jag är ledsen att svar har dröjt och förstår ju nu att det är försent - men vad skönt att ni har löst det. Precis när du skrev till oss igen fick vi dock svaret från vår landsbygdsstödsenhet så du får det ändå av mig här för säkerhets skull. De svarar:

    När en person är anställd på timmar behöver ni endast skicka in lönespecifikation för den period personen arbetat i projektet. När ni söker utbetalning får ni ersättning för timlönen + lönekostnadspåslag och semesterersättning på arbetade timmar om det framgår av lönespecifikation att det är utbetalt.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Anna Kundtjänst