Hur blir man bitillsynsman?

Hej!
Jag undrar hur man blir bitillsynsman och var man iså fall går kurs?

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Du behöver kontakta en bitillsynslänsstyrelse som kan hjälpa dig vidare. Här på vår webbplats kan du läsa lite mer, bland annat om att endast sju av landets länsstyrelser arbetar med bitillsyn och att en länsstyrelse alltså arbetar över flera län.

    Nu vet jag inte vilket län du tillhör men under rubriken Länsstyrelsen arbetar regionalt, kan du se vilka län som ingår under respektive ansvarig länsstyrelse.

    Lycka till!
    Anna Kundtjänst