Avliden hund

Hur tar jag bort hundar som är registrerade på mig men är avlidna?
Kristina Meijer

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Om din hund avlidit eller exporterats (flyttat utomlands) ska du avregistrera den från registret. Du kan göra detta genom att logga in i Hundregistrets e-tjänst, gå till mina hundar och sedan trycka på ändraknappen på den hund det gäller och ange ett datum under avlidendatum om hunden avlivats eller gått bort, eller ett datum under exportdatum om hunden flyttat till ett annat land.

    Roger Kundtjänst