Var hittar jag min åtagandeplan för 2018-2022?

Jag har fått "Beslut om ändrat åtagande för miljöersättning för betesmarker och slåtterängar 2022" med bilaga "åtagandeplan för miljöersättning för betesmarker och slåtterängar 2018-2022 med posten tror jag. Var hittar jag den på "min sida" så att jag kan skriva ut den i PDF?

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Dina beslut hittar du på Min sida under Kommunikation i mina ärenden, lite längre ner på sidan.