Visning , Larsbergsvägen 8, Lidingö

Önskar mer bilder på visning , som på sovrum, vardagsrum  och  balkong .  Finns få bilder visningen endast kök, hall och badrum.

Kommentarer

  • Hej !

    Dem enda bilderna vi har tillgängliga är endast det som finns i nuläget. Är det något specifikt ni tänkte på som vi kanske kan besvara er här?
  • Hej,
    Tack för svar! Önskar bilder på sovrummen och vardagsrummet.
    Tack på förhand!
    Mvh
    Jamila
  • Hej Jamila,

    Dessvärre har vi inga bilder på sovrummet samt vardagsrummet. Det som i dagsläget finns tillgängligt är ritningen.

    Må gott,