När sätts värmen igång

Hej!
När på året sätts värmen igång i lägenheterna?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Värmen regleras automatiskt och påverkas av utomhustemperaturen, fukten, vinden samt solstrålningen. Under vår och höst skiftar temperaturen väldigt mycket mellan dag och natt och då kan systemet vara lite ”trögt” innan det blir rätt inomhustemperatur.

    Med vänlig hälsning
  • Jag kan inte bytta mitt lösenord?Jag glömde lösenord, när jag bytta kommer inte upp  att bytta?
    Jag vill söka en extra garage

    hoppas att ni lösa det
  • Hej Sepideh,

    För att kunna uppdatera ditt lösenord kan du gå in på mina sidor och klicka på glömt lösenord.

    Önskar dig en trevlig dag