Får jag hyra ut i andra hand i U25?

Hej! Jag har en fråga angående ungdomslägenheterna i U25. Hur ser det ut att hyra ut i andra hand om man ska prova på att bo med sin partner i 1 år? Nyfiken hur policyn är?

Kommentarer

  • Hej Celina!

    När du har bott hos oss i ett år så är du välkommen att ansöka om andrahandsuthyrning för att prova att bo ihop någon annanstans.

    Här kan du läsa mer om vilka regler vi har och hitta ansökningsblanketten.

    Vänliga hälsningar,