Kan jag bli av med mitt hyreskontrakt om jag stör

Hej

Kan jag bli av med mitt hyreskontrakt om jag stör mina grannar?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga,
    Man behöver ha i åtanke att man bor i ett flerfamiljshus och har grannar att ta hänsyn till. Vi önskar att våra hyresgäster har en god grannsämja och att man kan prata och lyssna på varandra.
    Om någon granne hör av sig till dig och känner sig störd så ta hänsyn till det.

    På sikt vid återkommande störningar så kan du förverka rätten till din hyresrätt.

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.