Skadedjur i lägenheten

Hej

Hur gör jag om jag misstänker att jag fått vägglöss i min lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga och för att du hör av dig till oss angående skadedjur.

    Vi rekommenderar att du ringer Anticimex på telefonnummer 075-245 10 00 . Meddela Anticimex att du är hyresgäst hos John Mattson, som har försäkring hos Brandkontoret. Meddela också John Mattson så snart du kan om detta. Besök från Anticimex är gratis för hyresgäster men du måste meddela dem själv.

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.