Säkerhet för Bv

Finns det säkerhetsåtgärdar för lägenheter på Bv ?

Kommentarer

  • Hej Gilian,

    Tack för ditt mail.
    Vi uppfattade inte riktigt din fråga, är du snäll och förklarar så ska vi försöka hjälpa dig.

    Må gott,
  • Bor man på BV och Uteplatsen är tillgänglig/ öppet mot området omkring finns det inte ‘spärr’ mot inbrott som finns annars på andra plan.

    Har ni säkerhets dörrar mm på markplan? Andra åtgärdar mot inbrott?

  • Hej,

    Vi har samma standarder på samtliga lägenheter. Vi sätter inte in några special delar för bv lägenheter.

    Hoppas detta var svar på din fråga.