Lägenhetsbyte till sommaren

När behöver jag skicka in min bytesansökan senast för att få byta min lägenhet den 15 juli?
John Mattson Fastighetsföretagen AB

Kommentarer

  • Hej!
    Handläggningstiden är minst 2 månader från det att komplett ansökan kommit in till oss. Komplett ansökan innebär ifylld blankett och kompletterande handlingar. Information om detta finns på bytesblanketten. Under juli och augusti månad så hanteras inga ansökningar gällande lägenhetsbyten så du behöver skicka in din ansökan senast den 30 april.

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson Fastighetsföretagen AB