Finns det kod till min port?

Hej,
Jag bor på Agavägen 38 och undrar om det finns en kod till huset? Och hur funkar porttelefonen?

Kommentarer

  • Hej Stina,

    tack för din fråga! Nej, för att minska risken att obehöriga tar sig in så går din port inte att öppna med kod. Du använder din bricka för att låsa upp och kan släppa in besökare genom porttelefonen.

    Om du vill lägga till, eller byta telefonnummer i porttelefonen så kan du läsa mer här.

    Vänliga hälsningar,