Byta telefonnummer i porttelefonen

Hej,
Hur gör man om man bytt telefonnummer och vill ändra det på porttelefonen?
Vänligen

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    För att byta telefonnummer i porttelefonen mejlar du till vår kundtjänst. Berätta var du bor och vilket nummer du önskar byta till så ordnar vi det åt dig.

    Vänliga hälsningar,
  • Funkar porttelefonen för insläpp dygnet runt. Bor på Larsbergsvägen 44.
    Jonas persson
  • Hej Jonas,

    Det fungerar att släppa in med porttelefonen dygnet runt.
    Klara