Parkeringsplatser Käppala

Hej. Vi måste byta p-plats 20 maj på Merkuriusvägen då vår ska användas inför renovering.
Är det inte läge att informera oss hyresgäster om vad som är på gång.

Kommentarer

  • Hej Jörgen!

    Du har helt rätt och vi är precis i slutskedet av att få ut ny information till samtliga hyresgäster i Käppala.
    Några av er berörs av information som gäller omgående och har därför fått avisering innan.
    Jag ber om lite överseende så kommer informationen komma allt eftersom den blir klar.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor.

    Med vänlig hälsning
    Sanna Eriksson
    Kundkoordinator