Varför ser jag inte att min hyra är betald på Mina sidor?

Hej

Jag betalade in min hyra för fyra dagar sedan, men när jag går in på Mina sidor så står den fortfarande som obetald, vad har hänt?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga.
    Vi hämtar hyresinbetalningar dagligen (vardagar) från banken och läser in dem i hyressystemet. Varje vardag läser vi in gårdagens inbetalning.
    Finns vi inte på plats, exempelvis under semestertider, så läses inga betalningar in i systemet. Avierna visas då som obetalda.

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )